אימון מנטלי לספורטאים.ות

אתם מכירים את הספורטאים האלה שמגלים יכולת טובה מאוד באימונים, אבל ברגע האמת, כשהם עולים למגרש, לפרקט, למזרן או שהם קופצים למים, הם נתקלים במחסום הפרטי שלהם, הפחד להיכשל, חרדת ביצוע קוראים לזה בעולם המנטלי. ולכן, כדי להסיר את החסמים במטרה להגיע לביצועי טופ, הם חייבים להפסיק לספר לעצמם את הסיפורים שמעכבים את הפוטנציאל הגלום בהם. אין שום סיבה בעולם שבפועל הם יבצעו את הפעולות בהססנות, דווקא במאני טיים. 

אם גם אתם כאלה ספורטאים שעד כה לא הצלחתם לפרוץ את תקרת הזכוכית, אין ספק שאתם ראויים לאימון מנטלי, כדי לצאת למסע מאתגר בדרך לביצועי טופ. כדי שזה יקרה, אני מזמין אתכם לשיחה ללא התחייבות, בה נגדיר מטרות ריאליות והצבת יעדים להצלחה, על מנת לבנות את הביטחון העצמי שלכם. איך אני יודע? תמיד הצבתי לעצמי מטרות, והגעתי. 

אז איך עושים את זה? באמצעות תוכנית פעולה יומית לשינוי, הפחתת לחץ בעת הביצוע, והגברת האמונה העצמית. איך אני יודע? זה בדיוק מה שאני עושה כיום עם המתאמנים שלי, וזה עובד. רוצים לעבור איתי תהליך אימון מנטלי ולקבל ארגז כלים, כדי להגיע לביצועי טופ? פנו אלי עוד היום לשיחת ייעוץ חינם, הכוכבים הסתדרו כדי שננצח.