מהו ארגז כלים מנטלים

שיטת האימון אותה למדתי באוניברסיטה הפתוחה והכשירה אותי כמאמן מנטלי מוסמך, מאפשרת לך ללמוד להתמודד עם מצבי לחץ בכל אזור חיים בו אתה מצוי. כמו כן, את היכולת שלך לקבל החלטות נכונות ברגע האמת. 

תהליך האימון אותו אני מעביר בקליניקה הפרטית שלי, כולל אבחון מנטלי ושיקופו. לצד תוכנית סדורה, מגובשת ומצוידת בארגז כלים מעשיים, אוכל להוביל אותך צעד צעד, על מנת לזהות את דפוס ההתנהגות והאמונות המעכבות שלך, בדרך אל תמונת הניצחון שלך. 

לאורך שנים רבות הייתי סוג של מאמן, רק ללא הטייטל. למעשה, כל החיים הצבתי מטרות. זה היה כשכיר בכיר, זה היה כעצמאי. הצבתי, והגעתי. תמיד היו כלים מנטלים שעזרו לי להגיע לשם. אבל בתכל'ס, אם מסתכלים אובייקטיבית, לא היה לי ארגז כלים. אבל את הכלים בראש ואת הכלים בבטן - הכלים המנטלים - תמיד היו לי. זה שימש אותי בעסקים, זה שימש אותי כעצמאי, זה שימש אותי גם במלחמה שלי במחלת הסרטן. הצבתי מטרה וידעתי מה אני צריך לעשות. הלכתי, ועשיתי.

אין חולק כי מדובר בתהליך מורכב, מאתגר ויציאה מאזור הנוחות. יחד עם זה, צלילה לעומק הפרטים לצד כנות ופתיחות של המתאמנים, מאפשרת תוך פרק זמן להגיע לשינוי. כמאמן מנטלי אני מבטיח דיסקרטיות מוחלטת, סביבת אימון נעימה ותהליך מרתק, הכולל גם ליווי מרחוק באמצעות הסמרטפון והזום, צפיה באימונים, משחקים או תחרויות ועוד.