מה זה תהליך אימון

"כל אחד רוצה שינוי, אבל לא כל אחד רוצה להשתנות", את המשפט הזה אני אומר חדשות לבקרים. אם הגעת לכאן, זה הזמן שלך להאיץ את הפוטנציאל הטמון בך, כדי לחולל שינוי בחייך ולהיות הורסיה הטובה ביותר שלך, באמצעות אימון מנטלי המעניק כלים לשיפור המסוגלות שלך, בדרך להישגים וביצועי טופ, ללא תלות בתוצאות. כדי להגיע לביצוע המקסימלי, נדרשת ממך מחויבות מלאה לתהליך ותרגול חוויתי בבית, לצד האימונים השבועיים בקליניקה שלי.

אימון מנטלי נועד לשפר ולאמן את השריר והאיבר הכי חשוב שלנו, המוח. בעזרת כלים פשוטים וברורים, שמביאים אותנו לרמת מודעות גבוהה, ניתן לפתח את מאגר המשאבים הפנימיים של האדם, המאפשר לו, למרות האתגרים וקשיי היום-יום, לייצר בעקביות רמות ביצוע גבוהות לשם השגת מטרותיו. ומה זה חוסן מנטלי? היכולת לנתר חזרה, להגיב או לשוב לגודל מקורי לאחר הפעלת לחץ כדי להיות באיזון מושלם. כלומר, לא לחוץ מדי ובחרדה, מצד אחד. ולא רפוי או שאנן מדי, מצד שני.

האימון המנטלי אינו ייעוץ ואינו בא לקחת את מקומו של פסיכולוג ספורט. שיטת העבודה שונה למרות שמדובר בעולמות מקבילים. לכן, אם אתם יודעים איפה אתם רוצים לראות את עצמכם בטווח הקרוב או הרחוק, אל תהססו לפנות אלי. אגב, אני מאמן מתאמנים ממגוון עולמות, כמו: ספורט, עסקים וקריירה, משפחה וזוגיות, כולל בני נוער בגילאי 16 + באישור ההורים.

רוצים גם אתם להגיע לתוצאות הרצויות שלכם ולהתגבר על קשיים שיש בחיים, גם האובייקטיבים וגם המנטלים? בואו אלי, הייתי שם. פנו אלי עוד היום לשיחת ייעוץ חינם, הכוכבים הסתדרו כדי שננצח.