איך להדהד הוויה:

הוויה היא הנוכחות שלכם, כפי שהיא נתפסת ע"י הסובבים אתכם. במערכות יחסים עם אחרים אנחנו ערים לאיך שאנשים תופסים אותנו, בדיוק כשם שאנחנו ערים למראה הפנים שלנו כאשר הם משתקפים במראה. באמצעות ערכת קלפים ייחודית אותה פיתחתי וייצרתי, תוכלו לבחור מי אתם בכל סיטואציה. הטכניקה של האימון היא לבחור הוויות ייחודיות לכם מתוך שבע דלתות: ביטחון עצמי, משפחה וזוגיות, חברה וסביבה, ערך עצמי, מטרות והישגים, התפתחות אישית, עבודה וקריירה, ולתת להם ביטוי ופרשנות אישית במגוון של תרגילים אותם מיישמים עם המתאמנים בקליניקה, ובכך גם מבררים איתם לאן הם נמשכים כדי להבין האם הנטייה שלהם היא להיות אדם מגיב או אדם יוזם, ואיזה אדם העולם יפגוש לאחר שהבקשה שלהם הושגה.

איך לפתח מיומנות:

ננניח שאנחנו לא מיומנים במשחק טניס אך נמצאים במגרש ולידינו עומד הטניסאי נובאק ג'וקוביץ וממולו אנדי מארי. נובאק מגיש כדור שמתקרב במהירות שיא של מאתיים קמ"ש (תחשבו על כך שאם הכדור היה מגיח לעברנו רק בנס יכולנו לברוח מהכדור) אך לאנדי יש זמן להסתכל, להתבונן, לתכנן, לראות את הכדור מגיע אליו ולהגיב. זה שכדור מגיע בשתי שניות, במהירות של מאתיים קמ"ש, ומישהו יכול לתכנן את המהלך ולהגיב אליו, זה פונקציה של תרגול. ככה זה בחיים - כל יום עפים עלינו כדורי טניס לכיוון הפנים (האתגרים היומיומיים) ואנו פוגשים אותם בכל מיני סיטואציות. אם לא פיתחנו מיומנות בלראות כדור, לא נוכל לנהל את המשחק. כך גם עם הוויה ובני אדם.

איך לתרגל הוויה:

בתודעה שלנו יש לנו שניות ספורות לנהל את ההוויה שלנו, לפני שהרגש או האוטומט משתלטים עליה. יש לנו עד 3 שניות לעצור ולשאול מי אנחנו רוצים להיות באינטראקציה, בתחום שינוי חיים שבו אנחנו חווים פער משמעותי בחיינו או משתוקקים לצמיחה. אם לא נהדהד את ההוויה בזמן אמת, אחר כך נצטרך להתאמץ לנהל את האירוע. איך זה עובד בפרקטיקה? מגדירים מהם 3 כדורי טניס (אתגרי היום) שעלולים לעוף עלינו במהלך היום ולהזיז אותנו מההוויה המנצחת שבחרנו בבוקר ובמהלך היום מתבוננים פנימה כדי לזהות אם אנחנו שם (בהוויה) או לא שם. זיהוי תזוזה מהוויה במהלך היום דורשת התאוששות מהירה וחזרה להוויה + הגדרת תגובה מנצחת. כלומר, איך האדם שאני רוצה להיות היה חוזר בזמן אמת להוויה ברגע שזזתי ממנה.